wow, sleep, vakna, work

För det första så har mina wow-skills stigit nåt otroligt, jag vet att du håller med mig Olivia. Jag kommer bli en bra wowware i framtiden jappjapp. 
Spelade alltså wow igår kväll med finispinis livvis, sen sov jag gott. Jag vaknade runt 12 och spelade lite mer wow, men sen ville Olivia spela så då spelade jag mw3. Det var kul. Sen åkte jag och hämtade barn på dagis, vi käkade på donken och bara nån timme senare sov barnet gott i soffan.<3 Nu är jag hemma och ja, .. gör inget. HAHAHA
 
Linda red Daphne idag och eftersom jag inte hört något antar jag att de båda lever iallafall, det är posetivt. :)
Imorgon har jag stallet, ska upp tidigt och gosa massa med mitt hjärta. Är inne i nån jobbig period där jag bara älskar honom massa, kan inte titta på honom utan att typ gråta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0