Planer

Morgondagen ser ut såhär
 
Åker till stallet vid 8 och släpper ut hästarna, Daphne får stanna inne så han kan vara med när jag äter frukost hihi. Därefter ska jag rida Daphne länge i ridhuset, helst 1,5 timme men vi får se vad jag hinner! Mockar lite extra noga och fixar hans mat innan bussen går hemåt vid 11.49
När jag kommer hem kommer också Matilda en liten stund, jag ska även försöka vila lite för kl.16 ska jag jobba igen.
 
Hade igentligen verkligen velat åka till vissmålen och titta när Elinor och Maja hoppar.. får se! Det kanske går att klämma in det med! :D
 
 
Var längesen jag hoppade min köttbulle nu.. ska rida ett par ordentliga dressyrpass sen får han nog faktiskt skutta lite nån dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0