Blev inte riktigt som jag tänkt

Gick snabbt och smidigt att göra stallet igår, tyvärr var det inte lika smidigt att få in hästarna.

Gick ut i hagen och Daphne kom fram som vanligt, jag ville dock ta Cornelia först för hon stod längre ner. Det var inte smart gjort av mig för när jag närmade mig C brallar hon iväg och tar Daphne med sig, dröjer inte länge förens alla hästar springer. Försökte få tag på dom men var inte jättepepp på att stå där i djupsnö, bråttom hade jag med. Sket i idioterna och åkte hem haha, vi får nog sära på D och C för jag tänker inte jaga runt på honom.

Matilda räddade min alla hjärtans-dag med sin bästhet.

Nu är jag hemma med Nikki o Bonnie, har dem till ca 22 ikväll. Sen har jag dem imon ett par timmar med, rik chey jao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0